Thursday, March 12, 2009

Aku Yang Tak Kreatif


Assalamu'alaikum kawan-kawan semua...

adoi..peningnya kepala otak aku nak design banner program KNU ni. Macam manalah aku boleh bersetuju untuk design "menda alah" ni. Aku ni dahla memang terkenal dengan otak yang tak beberapa kreatif. Dah tau diri tu tak mampu, tapi nak terima jugak tanggungjawab tu. Dah hampir 2 minggu aku dok rekacipta benda ni..sudah puas aku "cut" sana "cut" sini, tambah itu tambah ini, edit kiri edit kanan, baiki atas baiki bawah..tapi tetap tak memuaskan hati aku. Hari ni, pengarah program nak tengok hasil yang telah aku buat, matilah aku. Dah sah2 kena reject hasil "kekreatifan" aku ni. Walau apa pon, aku kena sediakan mental aku untuk terima kritikan dan peng"reject"an dari pengarah program....aku telah berusaha jadi bertawakal jela pada Allah Yang Maha Kuasa...betul tak kawan-kawan?

Oklah kawan-kawan, saya terpaksa undur diri dulu, nak sambung keje edit mengedit design banner ni. Sebelum mengundur diri, saya ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada kawan-kawan semua sempena test 2 ni. Semoga dipermudahkan segala urusan dan dapat menjawab segala soalan dengan hati yang tenang... Amin...belajar tau, jangan tak belajar..pastu baru berdoa dan bertawakal kepada Allah...(pesanan untuk diri sendiri dan kawan-kawan juga)...ila lliqo'...wassalam

0 comments:

Post a Comment

 

SeBuaH pErJaLanaN Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez