Tuesday, April 21, 2009

Salam sahabat-sahabat yang disayangi


Alhamdulillah...saya dah sampai ke Keningau, Sabah pada pukul 12.15 pm, 19 April 2009. Perjalanan yang agak menakutkan dari KK ke Keningau..dengan jalannya yang curam dan di tepinya jurang yang dalam...huhuhu...kepalaku berpusing-pusing, mata berpinar-pinar sepanjang perjalanan yang menggerunkan tu..hari ni pulak, saya dah selamat melaporkan diri kat tempat praktikal, JPHPT Keningau...hari ni cuma lapor diri je, esok baru mula kerja..berdebar-debar rasanya, tapi rasa seronok pon ada jugak...walau apa pon, tempat ni memang cantik...btol..tak tipu...nanti saya tangkap gambar banyak-banyak & tunjuk kat sahabat-sahabat semua... :)

oklah sahabat-sahabat semua, beta nak beradu dulu..esok dah start kerja..kan tak pasal-pasal tertido time keje plok...lepas ni, mungkin susah nak update blog & kontek kawan semua..maklumla kat tempat praktikal saya tu takde internet...ni pon pinjam yang ustaz najmuddin punya (kawan ustaz halim kat keningau)..saya menumpang kat umah dia untuk 2 hari ni, esok baru masuk hostel JPHPT...doakan saya dapat harungi hidup kat sini ye kawan-kawan...ilalliqo' wama'assalamah......wassalamu'alaikum warohmatullahi wabarokatuh...

2 comments:

Anonymous said...

erkkk..

ustaz najmuddin bin ape erk?

*maaf...sekadar bertanya...

srikandi on May 1, 2009 at 7:21 PM said...

salam..
ustaz najmudin bin azizan

Post a Comment

 

SeBuaH pErJaLanaN Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez